aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Larsson - 25 september 2013 19:42

Har bara kollat på 90210 efter att jag sprang och duschat då såklart
Tänkte lägga fram kläder och så till imorgon så kollade ut och det är ju hur mörkt som helst! Klockan är inte ens åtta och det är redan jättemörkt:(
Det är det absolut värsta med vintern/hösten, det blir så himla mörkt och grått.
Ja ja nu ska jag välja kläder.
Puss

Lite bilder från idag

Hur lik kossorna? Hahahaha

Av Amanda Larsson - 25 september 2013 15:09

Av Amanda Larsson - 25 september 2013 09:22

Vi ska spela upp en låt eller något om 10 minuter och jag kan den redan så har inte så mycket att göra.
Puss

Vilken rynkig panna jag fick hahahahh

Av Amanda Larsson - 25 september 2013 07:38

Sov lite längre än vad jag brukar så struntade i att platta håret idag, väldigt skönt.
Hade jätteont i nacken imorse när jag vaknade, nu är det lite bättre så hoppas det går över helt snart.

Har bild som första nu på morgonen så det är väldigt bra, börja dagen lugnt liksom
Puss

Av Amanda Larsson - 24 september 2013 21:29

Ska jag försöka uppdatera!
Glömde helt av det både idag och igår, ändå har jag inte haft så mycket att tänka på.
Idag har jag mest pluggat och kollat på 90210.
Funderar på att sova snart, var jättesnuvig idag så hoppas det blir bättre om jag sover lite.
Hörs imorgon!
Puss

Av Amanda Larsson - 23 september 2013 06:35

Har sovit jättedåligt inatt, Nowa sover också här och hon tar all plats verkligen.
Nu ska jag i alla fall gå upp och hoppas att jag piggnar till lite.
Puss

Av Amanda Larsson - 22 september 2013 18:01

Det där med skräckfilm är nog inget för mig haha
Denna var inte ens läskig utan bara väldigt äcklig, ville typ spy flera gånger uschhhh
Så för att glömma filmen satte vi på Hannah Montana efteråt, sen när jag kom hem gick jag ut och sprang.
Nu ska jag duscha och sen kanske jag ska städa lite, får se men känns som att det behövs.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards