aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2013

.

Av Amanda Larsson - 3 september 2013 09:27

Av Amanda Larsson - 2 september 2013 21:37

Känner på mig att det blev jättedåligt hahaha log hur konstigt som helst och fotografen var värsta konstig. Alla killar fick sitta så det blev liksom en kill-rad, jag stog längst upp så man kommer ju bara se mitt fula leende också.
Vi får se bilderna om 2 dagar i alla fall så det är ju bra, hoppas verkligen att det blev okej...
Ska nog sova snart, börjat bli jättetrött på kvällarna och nu har jag ändå inget bättre för mig;)
Puss

Av Amanda Larsson - 2 september 2013 12:46

Har vi skolfoto, så nu fixar alla sig typ haha
Tog kort för att se hur vi ska sitta sen så att det blir så bra som möjligt haha asså kommer bli så fuuult.
Puss

Av Amanda Larsson - 1 september 2013 21:18

Åkte till lager 157 en sväng i eftermiddags. Hittade inte alls mycket haha. köpte bara en klänning, eller asså typ en klänning. Kommer nog ha en stickad tröja över eller en kofta till för det såg ut som en lång svart t-shirt haha men den var fin;)
Nu ska jag försöka sova, är hos mamma så åker hemifrån typ 7 imorgon bitti plus att det är skolfoto så får gå upp lite tidigare än vanligt.
Puss

Av Amanda Larsson - 1 september 2013 14:23

Vet inte riktigt hur man ska sammanfatta denna sommaren, bäst?
Kanske
Den har faktiskt varit helt underbart bra! Det har ju varit väldigt bra väder med och jag blev brun!
Har varit väldigt mycket med kompisar, speciellt sista veckan och det var väl lite det som gjorde det med.
Tror att denna sommaren kan räknas som en av dom bästa i alla fall!:)
Nu börjar hösten och det är inte mycket att göra något åt, bara att försöka göra den bra med haha;)
Här är massa bilder från hela sommaren, tog lite av det viktigaste och roligaste.
Puss

Av Amanda Larsson - 1 september 2013 14:14

Eller så känns det bara så för att jag redan gjort ganska mycket haha
Bakade en kladdkaka i morse så kanske äter den ikväll:)
Sen sprang jag 4.5 km och efter det duschade jag.
Nu har jag precis ätit och håller på att fixa ett till inlägg som snart kommer upp!
Puss

Av Amanda Larsson - 1 september 2013 09:42

Åkte till stan med mamma och Cornelia en stund igår, köpte en tröja så kanske kommer en bild på den sen.
På kvällen skulle vi egentligen haft kräftskiva hos mormor och morfar och sen sova där, men Jesper är jätteförkyld och Cornelia var inte heller helt bra. Sen fick jag ont i huvudet med haha så vi åkte bara dit en snabbis utan Jesper.
Okade inte blogga igår helt enkelt. Ska försöka vara bättre idag!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards