aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Larsson - 12 september 2013 09:55

Ska vi tydligen lära oss nu, vi ska rensa den och massa sånt haha

Har redan haft två lektioner och första var ganska intressant faktiskt, vi pratade om "instagrammålet" i Göteborg och lite hur man ska vara mot varandra på nätet. 

puss

     

Av Amanda Larsson - 12 september 2013 07:59

Har IKT dag hela dagen så inga vanliga lektioner, så skönt!
Glömde ladda datorn inatt haha men har med laddaren så det går nog bra;)
Hörs senare!
Puss

Av Amanda Larsson - 11 september 2013 21:47

Kollar på new girl nu och sen ska jag nog sova.
Hade ju friluftsdag idag så är jättetrött nu, sen gick Bella Lisa och jag till kungsmässan. Köpte ett par svarta byxor på H&M men har inte bestämt om jag ska ha kvar dom än haha
Puss

Av Amanda Larsson - 11 september 2013 17:44

Målade precis mina naglar, blev ganska nöjd faktiskt men det blir aldrig bra på bild;)
Puss

Av Amanda Larsson - 11 september 2013 12:08

Har sprungit 100m och hoppat höjd, gick inte så bra på något av det hahah
Om 5 minuter ska vi hoppa 3 steg och det är jag verkligen inte bra på så får se hur det går.
Tilda är vidare i KM i allt hon gjort hittills så det är jättebra!
Puss

Av Amanda Larsson - 10 september 2013 16:17

Det var inte ens meningen att vi skulle se likadana ut idag, men så blev det hahah
Lite lika i alla fall...

Av Amanda Larsson - 10 september 2013 12:44

Linne: H&M
Byxor:BikBok
Skor:Primeboots
Halsband: ajlajk
Skärp: missäy
Klicka: ur&penn

Av Amanda Larsson - 10 september 2013 07:43

Orkad inte blogga igår och hade lite läxor att göra så attteee.
Men nu ska jag försöka blogga mycket och göra lite roligare inlägg.

Lockade mitt hår i morse men nu regnar det ganska mycket så tror inte dom håller så länge haha
Puss

Gammal bild

Ovido - Quiz & Flashcards