aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Larsson - 22 september 2013 12:14

Det regnar och är grått, känns som att söndagar brukar vara såhär nu för tiden.
Fast jag har inte söndagsångest faktiskt, har inte så mycket i skolan denna veckan så kanske därför.

Ska träffa Vilma om en stund, vi ska nog kolla på film bara. Har inte träffat henne på jättelänge så ska bli kul! Känns som att vi har en hel del att prata om;)
Puss

Av Amanda Larsson - 21 september 2013 19:05

Av Amanda Larsson - 21 september 2013 19:02

Har knappt gjort någonting idag.
Åkte till kungsmässan vid tre och fikade med Bella. Provade ett par uggs på Raglady som jag nog ska köpa, kan inte bestämma mig vilken färg bara. Lutar mot dom mörka...
Puss

Av Amanda Larsson - 21 september 2013 10:08

Vaknade för en liten stund sedan och nu funderar jag på att gå upp. Tror inte det är någon hemma för det är väldigt tyst;)

Var med på nowas badkalas igår och före det så sa badvakten lite vad man fick och inte fick göra, har nog aldrig sett Ludwig så koncentrerad...

Av Amanda Larsson - 20 september 2013 11:54

Har precis haft hemkunskap och nu ska vi egentligen ha bamba, men vi gjorde soppa så nu sitter vi bara och väntar i idrotten.
Har inte så mycket mer att skriva nu, hörs senare!
Puss

Av Amanda Larsson - 20 september 2013 07:22

Denna veckan har varit otroligt lång!
Kan bero på att vi hade studiedag så jag trodde att det var lördag i onsdags och sen på kvällen trodde jag att det var söndag haha

I dag är det i alla fall fredag och jag har inte jättemycket planer för helgen.
Nowa har badkalas idag som jag måste vara med på och imorgon kanske jag ska vara med kompisar.
Puss

Av Amanda Larsson - 19 september 2013 21:01

Såååå spännande nu!!!

Av Amanda Larsson - 19 september 2013 20:18

Köpte en shorta och ett par örhängen idag. Jättebilligt så det var braaa
Men kan inte bestämma mig om jag vill ha kvar shortan...

Vad tycker ni?
Får se vad den kan passa till och om jag kommer använda den och så

Örhängena var jättegulliga! Men vet inte om jag kommer använda dom så mycket haha;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards