aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Larsson - 5 september 2013 20:09

Kollade precis på matchen mellan Sverige-Finland. Det var en bra match i början sen spelade dom väldigt dåligt och matchen var inte alls kul att kolla på. Blev 81-60 och det var jättedåligt men men

Nu ska vi kolla på idol från igår!
Puss

Av Amanda Larsson - 5 september 2013 07:12

Har precis ätit frukost och nu ska jag borsta tänderna.
Älskade ju torsdagar förut, hade så bra lektioner och slutade 14.10 Nu är det inte riktigt så, har en jättelång no lektion precis innan bamba så orkar ingenting då typ.
Annars är det nästan lika lektioner men vi slutar 14.30
Ska försöka uppdatera under dagen, igår blev det ganska många inlägg ju!
Puss

Av Amanda Larsson - 4 september 2013 19:51

Pappa spelade in det så nu blir det basket för hela familjen!
Go Sverige!

Av Amanda Larsson - 4 september 2013 19:42

Dåliga bilder så man ser inte riktigt hur det ser ut haha;)

Klänning: lager 157
Tröja: MQ
Klocka: Ullared
Armband: ginatricot & Ullared

Av Amanda Larsson - 4 september 2013 19:04

Var precis ute på en promenad med Oliwia. Gick i 45 minuter så det var bra gjort av henne tycker jag!
Nu ska vi måla naglarna.
Puss

Av Amanda Larsson - 4 september 2013 13:00

Har jättelång rast, mellan 12.10-13.30 så har inte så mycket att göra just nu haha
Har engelska läxa till imorgon så kanske tränar lite på den.
Tänkte göra några tidsinställda men tog inte med mig datorn så det blir lite svårt.
Puss

Av Amanda Larsson - 4 september 2013 07:44

Onsdagsmorgnar är alltid så lugna haha så det är bra.
Idag kan vi nog se vårat skolfoto med!
Hörs sen!
Puss

Av Amanda Larsson - 3 september 2013 21:15

Känns som att det har varit en väldigt lång dag i dag, inte bara skolan utan hemma också.
Tränat massa på franska läxan i alla fall så nu sitter nog den!
Jag var med Oliwia i stallet och då passade jag på att träna till so provet, gäller ju att prioritera och tänka smart;)
Sen sprang jag, tog faktiskt den långa rundan för hade ändå inget bättre för mig haha så duschade sen och nu har jag precis kollat på idol.

Ska försöka uppdatera bättre imorgon!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards