aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Larsson - 14 september 2013 12:20

Av Amanda Larsson - 14 september 2013 11:14

Åkte ju som sagt till farmor och farfar efter träningen igår och nu är jag i Kungsbacka igen. Nowa har en cup så farmor och jag ska kolla på den.
Efter det kanske vi går på skenemarten, väldigt längesen jag var på den och Nowa ville åka dit.
Puss

Av Amanda Larsson - 13 september 2013 11:49

Med vikarie så får inte baka eller laga någonting. Såååå tråkigt!
Vi har planerat våran tre-rätters och en soppa till nästa vecka så har suttit nu i en timma och inte gjort någonting för vi blev klara så fort.
Josef tappade en stol på min rygg med...
Puss

Av Amanda Larsson - 13 september 2013 07:35

Om jag inte kommer till skolan idag så är det för att jag snubblat och dött på vägen dit eller något hahahaha

Ifall jag överlever skoldagen ska jag träna basket och sen hem till farmor och farfar. Tror vi ska till huset i Kinna istället för Tjörn för Nowa och Tilda hade matcher i helgen, så får se vad vi hittar på där
Puss

Av Amanda Larsson - 12 september 2013 16:51

Eller aa jag sprang en runda förut så nu har jag precis ätit lite.
Jag tycker det jobbigaste med att träna är att bestämma mig för att göra det, asså byta om och verkligen gå ut haha
Sen när jag väl springer tycker jag bara det är skönt att vara ute och efteråt är jag glad att jag gjorde det!
Men det är det där med att bestämma sig, det funkar inte så bra för mig. Jag behöver nog ett mål att sträva mot.
Ja ja, nu ska jag duscha
Puss

Av Amanda Larsson - 12 september 2013 13:30

10 saker jag vill göra innnan jag dör

Resa till Frankrike

. Ha en rosa bil!

. Skaffa minst en tatuering

. Bli känd/ ihågkommen för det jag gör, alltså mitt jobb

. Ha en walk-in closet

. Simma med delfiner

. Träffa Maria Montazamiiiiii

. Bo i mitt drömhus

. Gifta mig

. Få barn

  


9 saker om mig själv

. Jag älskar mat, det bästa som finns typ haha

. Jag spelar basket och rider men kan inte välja vad jag ska satsa på

. Jag är jätterädd för sjukhus och sprutor

. Fötter är något av det värsta som finns

. Jag älskar att läsa!

. Jag gillar verkligen inte vintern, det är mörkt hela tiden och jättekallt.

. Jag föddes 28 september 1998, så jag fyller 15 om 16 dagar!

. Något av det bästa som finns är att åka ut med båten och badaaaa

. Mina vänner och min familj betyder allt för mig och dom är bäst!

     


8 sätt att vinna mitt hjärta på

. Ge mig mat hahhahha 

. Skratta åt mina skämt eftersom att ingen annan gör det...

. Få mig att känna mig speciell

. Ge mig komplimanger, men inte för ofta för då blir jag sur haha

. Om jag berättar något, låtsas att du bryr dig även om du inte gör det;)

. Se bra ut och var snäll, då löser sig resten hahha

. Var dig själv hela tiden

. Ha egna åsikter och håll inte alltid med alla

  


7 saker jag oftast grubblar på

Varför lever vi?

. Hur kommer mitt liv se ut när jag blir stor?

. Kommer jag ha ett bra jobb?

. Kommer jag någon gång hitta " han med stort h"?

. Finns Gud? 

. Varför orkar människor vara elaka mot varandra? 

. Varför har vi så mycket läxor?

  

6 kändisar jag tycker är snygga.  

. Taylor Lautner, hur snygg får man lov att vara?  

. Justin Bieber

. Niall Horan

. Chaning Tatum

. Evan Ross

. James Lafferty

  

5 saker jag aldrig skulle vilja göra

. Jobba inom sjukvården, skulle typ spy bara av tanken på att gå till jobbet hahah

. Såra någon, inte med flit i alla fall

. Förlora någon av mina nära

. Dö i cancer

. Börja röka


4 saker jag köpt den senaste månaden

Ett par svarta byxor

. Ett par vinröda byxor

. Ett turkost linne

. En svart t-shirt


3 saker som får mig att le/skratta

Bella...

. En bild på en i min klass, skrattar lika mycket varje gång jag ser den hahaha

. När jag kollar igenom gamla bilder, då ler jag alltid åt alla minnen som varje bild har


2 gamla favoritlåtar

En del av mitt hjärta- Tomas Ledin

. Bless the broken road- Rascal Flatts


1 sak som inte många vet om mig

Jag Måste göra exakt samma sak varje morgon i rätt ordning, annars är jag sur resten av dagen och jag är bara kittlig mellan tårna...

Av Amanda Larsson - 12 september 2013 12:45

Vi är tvillingar igen! Inte ens meningen denna gången heller hahaha
Svarta byxor, vit tröja och ring;)

Linne: ginatricot
Byxor: nya från H&M
Skor: converse
Ring: ginatricot

Av Amanda Larsson - 12 september 2013 10:00

   

Ovido - Quiz & Flashcards