aaamandalarssson

Alla inlägg den 25 april 2013

.

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 12:35

Behöver jag skriva något?

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 10:00

jag tittade på lite bilder på we heart it och så kom denna upp:

 

Får helt seriöst ont i magen av längtan till sommaren typ. Inte bara att det är varmt, utan alla roliga minnen från sommaren. Även om det var en ganska dålig sommar förra året, så har jag ju ändå bra minnen från den och det kommer bli ännu fler i år!

Bara vara med kompisar på stranden och vara ute sent på kvällen och bara fånga upp känslan av att det faktiskt är sommar och allt är så sjukt bra!

Blev väldigt konstigt dethär, men jag vill ha sommar nu och att det ska vara fint väder och träffa massa nya människor och ha skitkul!!!!! haha asså aa, tror alla vill ha sommar nu egentligen.   


Kanske tar bort det här inlägget, det blev ju sjukt konstigt;)              puss


Av Amanda Larsson - 25 april 2013 08:58

 

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 08:45

Har matte på elevensval just nu, men är klar med allt jag ska göra så jag tänkte börja lite på engelska men så fastnade jag vid bloggkampen. Tittat på tre avsnitt i dag för missat dom. Tittar ni på det? Vem hejar ni på? Jag kan inte bestämma mig, för gillar Tyra och Malin haha! Dom kunde ju vara ett team istället...


Nu ska jag göra lite tidsinställda och sen börja med engelskan om jag hinner.           puss

 

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 06:47

Men åt en macka också faktiskt och jag var tvungen att äta upp denna för den var ensam kvar så det var synd om den;)

Efter skolan idag ska jag på någon konfa grej och sen hämtar farmor mig vid fem så åker vi till ghs:) håller på till tolv typ, men jag tror inte farmor vill stanna så länge haha
Ska försöka göra lite roligare inlägg idag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards