aaamandalarssson

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Amanda Larsson - 18 april 2013 16:01

Fråga mig något på ask!   http://ask.fm/aaamandalarsson


Ska nog läsa en liten stund nu, tog en paus från packningen precis;) Det kommer bli jättekul i Skövde och jag hoppas verkligen att vi vinner, känns som att vi kan göra det fakiskt! 

Har inte så mycket mer att blogga om nu och jag vet inte om det kommer bli någon uppdatering i helgen, beror på om jag har internet och tid.            puss



 http://ask.fm/aaamandalarsson


 

Av Amanda Larsson - 18 april 2013 10:06

Sitter och läser min bok i engelskan nu. Blev precis klar med min so grej och ha hunnit plugga till bildspelet, så det är sköönt. Puss

Av Amanda Larsson - 18 april 2013 06:56

Alla förutom jag och Tilda vaknade sent...
Så lite små stressigt, men jag är klar i alla fall;)

Förlorade matchen i går, men det var första gången vi spelade zon så tycker ändå att vi spelade bra!
Jag gjorde 5 poäng på typ första 5 minutrarna och sen var det som att jag tappade allt. Alla andra spelade i alla fall bra hela matchen och vi ledde jättelänge. Sen förlorade vi med 50-54 tror jag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards