aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Larsson - 13 april 2013 11:48

Målade mina naglar för några dagar sen och detta nagellacket håller jättebra! Bortsett från att mina naglar är korta och nagelbanden typ helt förstörda blev jag jättenöjd;) puss

Av Amanda Larsson - 12 april 2013 15:13

Därför jag inte kan blogga och glömde i skolan. Uppdaterar så fort jag kan! Puss

Av Amanda Larsson - 12 april 2013 07:51

Skolan börjar om tio minuter och jag är sååå trött!
Kör på hunterstövlar och vinterjacka i dag, vår var det ja!;) kommer kanske bilder på hela outfiten sen. Puss

Bild från i går

Av Amanda Larsson - 11 april 2013 12:22

Otroligt dålig raggningsreplik av Bella hahah!
NEEEEJ AMANDA BÄTTRE ÄN DIN HAHA nä men puss ?
Öhhh okej Bella....

Sitter och väntar på sista lektionen ska börja sen ska jag hem. Kommer komma hem as tidigt så det är bra! Puss

Av Amanda Larsson - 11 april 2013 10:15

Av Amanda Larsson - 11 april 2013 08:11

Var ganksa kul att åka moppe faktiskt haha! Ska nog också ha moppe, om nu pappa och mamma går med på det. 

Har matte just nu, men eftersom att det är elevensval så kan jag göra lite vad jag vill. Håller på att fixa med ask, för typ alla har det utom jag haha;)           puss

 

Gammal bild igen, kanske dags att ta nya nu;)

Av Amanda Larsson - 11 april 2013 06:27

Måste försöka gå upp nu men orkar verkligen inte! Vill bara somna om!!!
Jag ska åka moppe till skolan i dag med Sofie. Får se hur det går haha;)
Nu ska jag klä på mig. Puss
Ni får en gammal bild, har inga nya nu

Av Amanda Larsson - 10 april 2013 17:21

Fortfarande ljust ute och nästan varmt! Isen på poolen har nästan smält och nu är det inte långt kvar innan det går att bada;) puss

Ovido - Quiz & Flashcards