aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 08:58

 

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 08:45

Har matte på elevensval just nu, men är klar med allt jag ska göra så jag tänkte börja lite på engelska men så fastnade jag vid bloggkampen. Tittat på tre avsnitt i dag för missat dom. Tittar ni på det? Vem hejar ni på? Jag kan inte bestämma mig, för gillar Tyra och Malin haha! Dom kunde ju vara ett team istället...


Nu ska jag göra lite tidsinställda och sen börja med engelskan om jag hinner.           puss

 

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 06:47

Men åt en macka också faktiskt och jag var tvungen att äta upp denna för den var ensam kvar så det var synd om den;)

Efter skolan idag ska jag på någon konfa grej och sen hämtar farmor mig vid fem så åker vi till ghs:) håller på till tolv typ, men jag tror inte farmor vill stanna så länge haha
Ska försöka göra lite roligare inlägg idag. Puss

Av Amanda Larsson - 24 april 2013 15:54

Har varit här en liten stund och ska titta på dressyr om 10 minuter.
Gick lite på mässan, men hittade inte så mycket. Bara ett par stövlar som jag vill ha men antagligen inte kommer få, om inte farmor läser detta och vill betala då;)

Regnade ju jättemycket förut och så glömde jag paraplyt på tåget, men ja ja. Uppdaterar mer sen med bilder och så. Puss

Av Amanda Larsson - 24 april 2013 07:37

Kände för att ha min rosa mockajacka idag så jag hoppas verkligen att det inte börjar regna.

Ska till Göteborg horse show med Hanna efter skolan och det kommer bli såååå kul! Längtat efter detta i över ett år;) några av dom bästa dagarna på hela året! Puss

Av Amanda Larsson - 23 april 2013 07:03

Ska ju åka till badhuset med klassen i dag och då har jag bara två lektioner. Slöjd och no och på no lektionen är killarna och simmar så då är det bara tjejer. Alltså en väldigt chill dag!

Har inte alls mycket plugg nu heller. Franska tills i morgon annars måste jag bara läsa ut en bok och den är väldigt bra så det gör jag gärna;)
Puss

Av Amanda Larsson - 22 april 2013 21:47

Jag ska försöka sova nu så att jag kanske kan ta igen lite av den sömn jag missade i helgen och inatt;)

Gick jättebra att rida förut, han var lite slö men han gick ändå superfint så lite mer fart nästa gång så blir det perfekt!
Puss

Inte jättebra bilder, men i alla fall något. Ser ju knappt hästen;)

.

Av Amanda Larsson - 22 april 2013 17:37

Är jättetrött just nu så ligger i soffan och tittar på tv. Ska snart fixa lite i mitt rum.
Vi ska till badhuset med klassen i morgon och simma. Eller tjejerna från åttorna, orkar verkligen inte! Jättetråkigt att bara åka dit för att simma pyttelite och sen åka tillbaka till skolan.
Ja ja, hörs senare. Puss

Målade naglarna förut, blev ganska nöjd:)

Ovido - Quiz & Flashcards