aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Larsson - 27 april 2013 11:47

Sitter och väntar på att tåget ska komma, så ska jag åka hem till mamma. Jättekallt nu! Var så himla fint väder förut och så gick solen i moln:( ja ja, kommer säkert bli en jättebra dag i alla fall.
Puss

Av Amanda Larsson - 26 april 2013 18:15


Har haft detta på mig förut, så en gammal bild men fick bli så i dag.          puss

  Byxor: cc

Skjorta: ullared

Basic linne: H&M

Skor: primeboots

Jacka: cc


Av Amanda Larsson - 26 april 2013 17:15

Av Amanda Larsson - 26 april 2013 16:06

Haft en ganksa skön dag i dag, inte hänt så mycket.

Tittade på one tree hill för en stund sedan och nu sitter jag bara med datorn och lyssnar på musik.

Kanske kommer en dagens outfit sen också, får se.


Ska åka och spela match halv sju, final four men missade första matchen i måndags. Sen efter det ska vi åka till donken och äta glass för Andrea fyller år grattis! men jag ska inte ha någon glass för jag är så duktig;)

pusssssss


 

Av Amanda Larsson - 26 april 2013 10:15


Ska prova alla nya magnumglassarna har jag bestämt mig för, åt den första igår. Den var jättegod till slutet, då blev den lite för stark typ;)

asså jag sitter och skriver om glass, ja ja nu vet ni i alla fall.            puss


 

Av Amanda Larsson - 26 april 2013 09:11

 

 

Hej!

 

Har svenska just nu och ska leta efter kärlekslåtar från 1800-talet, men jag hittar verkligen ingen.

Ska fortsätta med det nu i alla fall, hörs senare.      puss

 





.

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 12:35

Behöver jag skriva något?

Av Amanda Larsson - 25 april 2013 10:00

jag tittade på lite bilder på we heart it och så kom denna upp:

 

Får helt seriöst ont i magen av längtan till sommaren typ. Inte bara att det är varmt, utan alla roliga minnen från sommaren. Även om det var en ganska dålig sommar förra året, så har jag ju ändå bra minnen från den och det kommer bli ännu fler i år!

Bara vara med kompisar på stranden och vara ute sent på kvällen och bara fånga upp känslan av att det faktiskt är sommar och allt är så sjukt bra!

Blev väldigt konstigt dethär, men jag vill ha sommar nu och att det ska vara fint väder och träffa massa nya människor och ha skitkul!!!!! haha asså aa, tror alla vill ha sommar nu egentligen.   


Kanske tar bort det här inlägget, det blev ju sjukt konstigt;)              puss


Ovido - Quiz & Flashcards