aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Larsson - 22 april 2013 07:38

Ska försöka blogga som vanligt nu, så kommer det ett låååångt inlägg senare om Skövde måste bara hinna skriva det först;)

Börjar snart skolan så hinner inte skriva mer. Puss

Av Amanda Larsson - 20 april 2013 12:03

Vann mot ammerud precis och det var verkligen jättebra att vi gjorde det. Nu måste vi vinna mot Mölndal också så att vi kan vinna a: slutspelet!
Åkte Porsche på vägen hem för jag är så sjukt cooool!;) puss

Jag är sjukt ful på bilden, men bilen är snygg;)

Av Amanda Larsson - 20 april 2013 08:08

Började jättebra igår med vinst mot Lundby tror det blev 37-8 så det var braa!
Åt subway före så det var väl därför vi vann;)
Nu sitter vi på en väldigt trång buss på väg till frukosten, sen ska vi spela mot ammerud tror jag. Puss
Har inga bilder men lite uppdatering i alla fall

Av Amanda Larsson - 19 april 2013 11:46

Sitter och väntar på tåget helt själv.
Har ingenting att göra och fryser! Men det går 2 minuter tidigare än vad jag trodde så det är bra:)
Får se hur det blir med uppdatering i dag, annars hörs vi i morgon. Puss

Av Amanda Larsson - 19 april 2013 08:41

Lilla tjejen blir stor i dag:')
Firade henne i morse och eftersom att jag inte är hemma i dag ska nog jag och Nowa hitta på något kul en annan dag. GRATTIS! Puss

Av Amanda Larsson - 18 april 2013 16:01

Fråga mig något på ask!   http://ask.fm/aaamandalarsson


Ska nog läsa en liten stund nu, tog en paus från packningen precis;) Det kommer bli jättekul i Skövde och jag hoppas verkligen att vi vinner, känns som att vi kan göra det fakiskt! 

Har inte så mycket mer att blogga om nu och jag vet inte om det kommer bli någon uppdatering i helgen, beror på om jag har internet och tid.            puss



 http://ask.fm/aaamandalarsson


 

Av Amanda Larsson - 18 april 2013 10:06

Sitter och läser min bok i engelskan nu. Blev precis klar med min so grej och ha hunnit plugga till bildspelet, så det är sköönt. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards