aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Larsson - 15 april 2013 15:50

Det är nog första gången jag gör det ordentligt på flera veckor och det stör mig inte. Asså att plugga, inte att jag inte gjort det på så länge, men jag tycker att det är lite mysigt ibland. Då kan jag känna mig riktigt nöjd när jag är klar och glömma bort allt en stund och bara fokusera på det jag ska.

Så nu ska jag plugga till bildprovet på torsdag och sen ska jag nog göra lite so innan jag börjar med franskan.          puss

 

Av Amanda Larsson - 15 april 2013 08:49

Har mentorstid just nu, men ska snart ha engelska. Vi hade inget viktigt att prata om så jag gjorde lite so. Måste bli klar på onsdag eftersom jag ska iväg på fredag. Men om jag jobbar lite hemma hinner jag nog;)

Ska försöka få bella att ta outfit bilder sen också.              puss

   

Av Amanda Larsson - 15 april 2013 07:04

Ska snart åka till skolan, men måste borsta tänderna och så först.
Överst i min väska ligger i alla fall ett paraply och väntar på att bli använt. Men jag är på bra humör ändå!;) puss

Av Amanda Larsson - 14 april 2013 16:53

Gillar verkligen inte söndagar. Mår dåligt varje söndag på eftermiddagen/kvällen.
Ser inte fram emot mer skol grejer, men det är inte långt kvar till sommarlovet!
Ska i alla fall bli kul att åka till Skövde i helgen:) hoppas det blir kul och vi vinner alla matcher;) puss

Av Amanda Larsson - 14 april 2013 12:04

På väg till mormor och morfar nu.
Ska äta lunch där och sen kanske jag och mamma ska till freeport och efter det åker jag till pappa. Puss

Av Amanda Larsson - 14 april 2013 10:23

Har varit vaken en stund och ätit frukost. Nu ligger jag i soffan och tittar på Pippi, hatar när det inte finns något bra att titta på men Pippi är ju mysigt;)

Jag ska försöka uppdatera bra i dag, hörs senare. Puss

Av Amanda Larsson - 13 april 2013 12:00

Herregud vad man känner sig hjälplös utan internet hemma haha! Skulle gjort 1000 grejer igår efter skolan tänkte jag, men det var ju självklart på datorn så det gick inte.
Det började funka sen på kvällen så jag och jossan satt i fåtöljen och tittade på golf samtidigt som vi spelade candy crush till typ tolv. Sen kunde jag knappt hålla ögonen öppna så jag gick och la mig;)
Så i morse kom Ludwig in till mig vid sju och ville ligga i min säng och kolla på film. Fast det var ganska mysigt så det gjorde inte så mycket och så somnade jag om ganska fort;)

Jag ska strax åka och träna basket, sen hem till mamma så stannar jag där till i morgon. Puss
Blev ett väldigt långt inlägg...

Ovido - Quiz & Flashcards