aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Larsson - 18 april 2013 06:56

Alla förutom jag och Tilda vaknade sent...
Så lite små stressigt, men jag är klar i alla fall;)

Förlorade matchen i går, men det var första gången vi spelade zon så tycker ändå att vi spelade bra!
Jag gjorde 5 poäng på typ första 5 minutrarna och sen var det som att jag tappade allt. Alla andra spelade i alla fall bra hela matchen och vi ledde jättelänge. Sen förlorade vi med 50-54 tror jag. Puss

Av Amanda Larsson - 17 april 2013 17:42

Ska spela match nu och kommer hem ganska sent i kväll så detta blir nog sista inlägget i dag, tror faktiskt vi kan vinna denna matchen!:) puss

Av Amanda Larsson - 17 april 2013 12:50

Har helt glömt bort bloggen i dag, men ska bättra mig!;)
Ska spela match i kväll och plugga typ, men nu ska jag ha teknik. Puss

Av Amanda Larsson - 16 april 2013 12:47

Orienterade med Bella förut och det gick ganska bra faltiskt! Missade bara en;)
Men i början mötte vi värsta konstiga hönan typ haha med massa fjädrar i baken. Tog några kort men det blev inte så bra. Puss

Av Amanda Larsson - 16 april 2013 09:38

Hade precis slöjd och nu sitter jag i franska salen utan lärare...
Hann göra klart ett linne och 4 st armband:) puss

Av Amanda Larsson - 16 april 2013 07:01

Vaknade för en stund sedan och har redan ätit frukost och så. Pappa bad mig gå ut och hjälpa honom att sätta på skyddet över poolen, kallt! Men jag är så snäll så jag gjorde det ändå;)

Ska gå och borsta tänderna nu, hörs senare. Puss

Av Amanda Larsson - 15 april 2013 18:09

. jag gillar verkligen inte att flyga

 

. jag har sjukt svårt att bestämma mig och just nu måste jag bestämma mig om en jätteviktig grej


. jag funderar på att köpa jeffrey campbell till skolavslutningen eller konfirmationen


. på fredag ska jag till Skövde!:)


. mina naglar är jätteviktiga för mig haha;)           

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards