aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Larsson - 10 april 2013 11:17

Ska snart ha musik och hade oförberett matteprov förut. Kändes inte som att det gick så jättebra men jag hoppas att jag kan få godkänt i alla fall.
Nu börjar lektionen så måste gå puss

Av Amanda Larsson - 10 april 2013 08:02

Ska verkligen försöka uppdatera bloggen ordentlig nu när jag har tillbaka min dator och så.

Sitter och väntar på att lektionen ska börja nu och vi har so. Ska börja med någon skriv grej och jag förstår ingenting men det blir säkert bra;) puss

Av Amanda Larsson - 7 april 2013 12:50

Av Amanda Larsson - 6 april 2013 19:53

Var på Gekås förut med tilda och felicia. Var där typ hela dagen så har inte riktigt hunnit tänka på bloggen. 

Håller på med en ny header just nu i alla fall. Hoppas att den blir bra:)


Favorit köpen i dag: 

         

Köpte väldigt mycket annat onödigt som jag nu undrar varför jag tyckte det var så bra i affären...

Av Amanda Larsson - 5 april 2013 23:10

Grattis på 12 års dagen Tilda!:)
(Bättre skriva sent än aldrig)

Av Amanda Larsson - 5 april 2013 11:44

Tilda fyller år i dag, grattis!
Hon fick massa fint i morse och vi ska snart åka och ta hål i örat. Högst upp typ och jag får också om jag vill, men är inte säker så jag väntar nog några veckor;) Puss

Av Amanda Larsson - 4 april 2013 22:58

Ska försöka sova nu men tänkte berätta lite om min dag.

Var på stan en stund med Sofie men hittade inget alls faktiskt. Bara en jeansjacka på esprit så jag ska prata med pappa och se hur det blir med den. Annars har vi inte gjort så mycket. Gick en promenad innan Sofie åkte hem och då åkte jag och Tilda och bowlade.
Gick ganska dåligt så behöver inte prata så mycket mer om det, men gjorde faktiskt några strikes! Puss

Av Amanda Larsson - 4 april 2013 10:11

Tredje gången jag skriver detta inlägget nu för det funkar typ inte!
Sitter just nu i soffan och gosar med Cornelia.
Ska snart klä på mig och äta frukost.
Sofie kommer sen så ska vi gå på stan lite, sen får vi se vad som händer. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards