aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Amanda Larsson - 5 december 2014 15:58

Inte bloggat sen förra fredagen men har verkligen haft hur mycket som helst denna veckan känns det som. Inte bara i skolan utan allt typ, kände mig så trött i början av veckan och ville inte göra någonting men nu är det bra igen. Har äntligen tid över nu också så tänkte göra några tidsintställda och sen läsa en stund.


Denna dagen har varit väldigt bra, skulle egentligen tränat med Ida imorse men hon hade ont i halsen så då fick jag sovmorgon istället. Verkligen välbehövligt och det gjorde så att jag har varit på bra humör hela dagen! 

I skolan hade jag muntlig redovisning i historia och jag tyckte verkligen att det gick bra för min grupp. Jag hade övat ganska mycket inför det också så det var skönt att det gick så bra och att jag kom ihåg allting. 

Jag slutade lite efter två och då gick jag och köpte en julklapp till pappa och sen tog jag bussen hem. Har knappt gjort någonting sen jag kom hem, tänkte plugga företagsekonommi men glömde självklart böckerna i skolan.

Ikväll ska jag träna och sen sova hos Vincent, det är ju idol-final idag med!

puss

 


Ovido - Quiz & Flashcards