aaamandalarssson

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Amanda Larsson - 23 december 2014 22:00

Jag har inte bloggat på ett tag nu, men det är mest för att internet har tagit slut både hemma och på mobilen så det har varit lite svårt. Jag har i alla fall gjort massa roligt sen jag skrev sist. För två veckor sen typ var Vincent och jag hos mamma och då bakade vi lussebullar. Jag älskar lussebullar och dom blev jättebra!
Har haft några prov i skolan också men nu är det jullov och jag vill inte ens fundera på hur det gick på proven...
Efter att vi slutade skolan i fredags åkte jag hem och slog in lite julklappar. Sen åkte Vincent och jag till Göteborg för vi skulle till Liseberg. Tyvärr så började det regna så vi fikade istället och sen åkte vi hem och kollade på film, fast det var väldigt mysigt det också!
I lördags var jag på middag hos några vänner till familjen och i söndags fyllde jossan år så jag har inte varit hemma så mycket. Fast hann ändå klart med julklapparna så det känns skönt!
Just nu sitter hela familjen och tittar på bingolottos uppesittarkväll och rimmar på julklappar, väldigt mysigt. Funderar på att gå och lägga mig snart så att julafton kommer lite snabbare.....
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards