aaamandalarssson

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Amanda Larsson - 7 december 2014 18:50

Har precis kollat på dagens avsnitt av julkalendern, tycker egentligen inte att den är så bra men måste se alla ändå bara för att jag alltid gör det.

Jag spelade match förut och det var jätteviktigt att vinna den, men det gjorde vi inte så det var väldigt synd. Åkte hem till Vincent efteråt och myste med honom istället. Kom hem för en stund sedan och då hade vi "glöggfika", det var väl mysigt i fem minuter ungefär sen gick alla iväg haha

Nu tänkte jag plugga företagsekonomi en stund och sen läsa lite. 

Puss

 

Av Amanda Larsson - 7 december 2014 10:30

Tror fortfarande inte att jag lagt upp dom här bilderna på bloggen än, men har jag det så kommer dom en gång till nu;) Kände att jag behövde lite sommar-bilder nu!

puss

                 

Ovido - Quiz & Flashcards