aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Larsson - 24 februari 2014 06:36

Bara att göra denna veckan till en bra vecka nu då! Har lite roliga saker inplanterade denna veckan plus att mamma kommer hem från Thailand på lördag så hoppas jag träffar henne då.
I natt kunde jag verkligen inte sova, gick ändå och la mig i tid så somnade jag jättesent. Trodde att jag satte telefonen på stör ej i natt, men nu skulle jag ta bort det och då hade den inte ens varit på haha
Puss

Av Amanda Larsson - 23 februari 2014 11:06

Alltså mina rubriker haha kommer aldrig på något bra att skriva där!

I fredags var vi ju som sagt i Norrköping, gick inte så bra för Borås så det var ju synd. Kom inte hem förrän halv ett och då gick jag och la mig direkt.
I går gjorde jag inte så mycket, kollade på os på morgonen och sen tränade jag basket. Efter träningen hämtade mormor och morfar mig och Tilda så åkte vi till dom. Kollade på mello på kvällen och så.
Idag har vi inte så mycket planer, ska såklart se hockeyn och sen åker vi nog till pappa.
Puss

Av Amanda Larsson - 21 februari 2014 15:00

Längesen jag la upp en outfit bild, här kommer en som jag tog lite snabbt i morse.

Tröja: kappahl
Sjal: Raglady
Byxor: ginatricot
Armband: fuck cancer och Ullared
Klocka: ur&penn
Ring: ginatricot

Av Amanda Larsson - 21 februari 2014 06:34

Såå skönt med fredag verkligen! Har jättejobbiga lektioner innan lunch, som jag skriver typ varje fredag ni kan väl mitt schema snart haha;) men sen efter lunch är det jättebra lektioner. Efter skolan ska jag till Norrköping, basketmatch såklart;)
Nu måste jag upp och klä på mig
Puss

Av Amanda Larsson - 20 februari 2014 12:53

Ska ha engelska förhör nu och jag har knappt övat, men tror det går bra ändå. Fick tillbaka två so prov förut med som jag hade alla rätt på så är nöööjd!
Puss

.

Av Amanda Larsson - 20 februari 2014 07:16

Av Amanda Larsson - 20 februari 2014 06:35

Godmorgon!
Jag funderar på att börja kolla på serien girls, någon som har sätt den och tycker den är bra?
Puss

Av Amanda Larsson - 19 februari 2014 13:29

Måste verkligen ha det här i sommar sååå fint!

Ovido - Quiz & Flashcards