aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Larsson - 12 februari 2014 09:54

Jag ska träffa Julia i backen vid elva, så Oliwia och jag tar en lugn morgon medans dom andra är ute och åker. Måste bli klar med andra delen av mitt so/svenska arbete så det håller jag på med nu.
Puss

Av Amanda Larsson - 11 februari 2014 09:50

Nu är alla påklädda och vi ska ut i backen. Solen är till och med framme idag så jag är glaaad!
Puss

Av Amanda Larsson - 10 februari 2014 22:13

Mitt rekord är 101 bara så alla vet hahaha

Av Amanda Larsson - 10 februari 2014 13:20

Nu har vi åkt sen tio i morse och alla är väääldigt trötta!
Tror att vi ska till badhuset om en stund istället, får se vilka som vill med men bada är lite mer min grej än skidor haha
Puss

Av Amanda Larsson - 9 februari 2014 20:01

Vi är i Sälen nu och har precis packat upp och provat pjäxor. Tog jättelång tid hit för det var massa bilköer men nu är vi här i alla fall!
Puss

Vi har pjäxor så det räcker och blir över i alla fall!;)

Av Amanda Larsson - 9 februari 2014 14:06

I fredags hade Malin och jag planerat att överraska Bella med en tjejkväll och tårta eftersom hon fyllde år i tisdags. Hon blev överraskad kan man säga haha!
Vi hade en jättemysig kväll och spelade spel och så.

I går tränade vi basket i Lindome. Laget är ju nerlagt så vi tränade på skoj, men det var roligt att träffa dom från laget igen även om vi inte var så många.

Av Amanda Larsson - 7 februari 2014 18:03

Så skönt med lov! Började dock inte jättebra med tanke på att Bella Malin och jag är utelåsta...
Men vi gick upp på loftet så får vänta här en timma till innan Tilda kommer hem med nyckeln.
Aja vi var glada en stund i alla fall;)

[Bild]

Av Amanda Larsson - 7 februari 2014 06:36

Bara idag kvar sen är det lov! Dessutom är fredagar helt okej i skolan så det är ju bra.
Sen ska Malin och Bella komma hem till mig så det blir mysigt, får se vad vi hittar på.
Nu måste jag gå upp.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards