aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Larsson - 19 februari 2014 06:36

Försöker verkligen blogga oftare nu men varje gång jag ska göra ett inlägg inser jag att jag inte har några nya bilder. Måste ta nya snart!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska till Kungsbacka med Bella och Malin men inte säkert att jag orkar det. Har fortfarande lite prov att plugga till och så måste jag städa. Aja får se hur jag gör sen!
Puss

Av Amanda Larsson - 18 februari 2014 06:34

Idag efter skolan ska jag till Borås, basket som vanligt;)
Har en del prov och läxor snart så blir väl att plugga på det också.
Hittade en jättefin avslutningsklänning, kanske visar sen.
Nu måste jag gå upp och klä på mig.
Puss

Av Amanda Larsson - 17 februari 2014 21:12

Idag när jag kom hem från skolan spelade Ludwig och jag basket ute. Asså det går att vara ute nu utan att frysa ihjäl och jag blir alltid jätteglad när solen är framme!
Pluggade lite franska med och nu har jag precis kollat på familjen annorlunda och duschat. Bara jag som älskar det programmet?
Puss

Av Amanda Larsson - 17 februari 2014 13:34

Har IKT nu så skulle vi lägga upp en bild på instagram och tagga #alvikt så lägger upp den här också!

Av Amanda Larsson - 17 februari 2014 06:34

Bloggat dåligt nu dom senaste dagarna, men nu tar vi nya tag!
Åkte hem från Sälen i fredags så i lördags åkte Bella och jag till Malin. Vi kollade på mello och sen åkte jag hem på kvällen för kände att jag ville sova hemma eftersom jag var borta hela veckan.
I går skulle jag egentligen pluggat massa men hann bara göra franskan sen ville Nowa till kungsmässan så då åkte vi dit.

När Tilda och jag skulle ta kort i torsdags snöade det massa så blev bara två bra bilder, här är dom i alla fall!
Puss

Av Amanda Larsson - 14 februari 2014 17:53

Detta stod i mitt horoskop i morse:

Av Amanda Larsson - 13 februari 2014 12:42

Ska äta lunch nu och sen tror jag inte jag åker mer idag. Tilda och jag ska nog ta en promenad och fota lite så åker vi mer imorgon.
Igår åkte jag med Julia och hon lyckades få med mig i en svart backe. I och för sig var den inte jättesvår men den var ändå svart;)
Puss

Jag körde omkull pappa igår med hahaha
Sen skulle han och Ludwig köra igenom någon liten gång så välte pappa hela och jag var snabb upp med kameran!

Av Amanda Larsson - 12 februari 2014 09:59

Vi bastade i går kväll och sen slängde vi oss i snön. Det var faktiskt inte så kallt haha men jag la mig mest på knä och sen sprang in direkt!

Ovido - Quiz & Flashcards