aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Larsson - 6 februari 2014 21:08

Som jag skrev i morse var jag väldigt trött, så var väl inte världens roligaste att prata med i morse... Lite senare vände det så då var jag väldigt glad istället haha
Städade loftet när jag kom hem från skolan och jag ångrar att jag inte tog före och efter bilder för som det såg ut alltså! Tog en timma att städa allt och sen kom Nowa upp och drog ut alla leksaker igen. Fast det fick hon plocka upp så nu är det fint igen.
Sen var jag i stallet och nu har jag precis duschat och tänkte spela flappy bird och sen sova. Måste få bättre än 72!
Puss

Av Amanda Larsson - 6 februari 2014 06:34

Jag har sovit sååå dåligt i natt, ändå är jag inte jättetrött just nu. Det kommer väl lite senare i skolan istället haha
Måste gå upp nu, hörs sen!

Man kan ju alltid drömma...

Av Amanda Larsson - 5 februari 2014 18:50

Var ju på teater förut med skolan, eller en musikal typ, tror den hette fortsätt simma. Den var ganska bra, nog den bästa jag har sett faktiskt. Skrattade så jag grät typ så det förklarar ju en del...
Puss

Av Amanda Larsson - 5 februari 2014 06:33

Idag ska alla i skolan som håller på med revyn åka och titta på en. Tror det kan bli kul och det är bra att vi inte bara går efter schemat hela tiden;)
Jag ska snart gå upp och klä på mig, men det är så svårt att välja kläder nu. Det blir nästan för varmt med en långärmad/stickad men för kallt med linne. Ni hör ju mina problem haha
Nä men idag tänker jag trotsa kylan och ha kjol! Kanske kommer outfit-bilder sen.
Puss

-

Av Amanda Larsson - 4 februari 2014 19:55

Mina ord blev Love, humour och popularity

Av Amanda Larsson - 4 februari 2014 12:00

Om man söker på det på weheartit kommer det till 95% upp bilder på ledsna texter/människor för att dom är helt ensamma, jag är ju i och för sig en av dom men alla hjärtans dag kan ju vara lite mysigt!

   


Av Amanda Larsson - 4 februari 2014 07:00

....för idag är det Bellas födelsedag!
Grattis världens bästa:*

Ovido - Quiz & Flashcards