aaamandalarssson

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Amanda Larsson - 22 december 2012 22:24

Har jätteont i magen, men känner mig inte sjuk så vet inte vad det är. Hoppas inte att det blir värre nu så här innan jul och allt.
Har varit sämst på att uppdatera i dag och det vet jag, men haft så mycket att göra. Var ju i kyrkan förut med Sofie, ganska mysigt men det höll på så länge att jag tröttnade. Körde lite hänga gubben istället haha
När jag kom hem tittade jag på sista Johan Falk filmen med pappa och Nina. Var nog den sämsta filmen på länge! Ja ja nu ska jag läsa lite och sen sova. Och tröjan som det skulle komma bild på ville Tilda ge mig i julklapp så hon betalade mig 50 spänn och så får jag den på måndag, hon är ganska osmart ibland men bra för mig:). Puss

Låter bilden tala för sig själv...

Av Amanda Larsson - 22 december 2012 16:24

Vaknade halv tolv i dag. Jätteskönt att få sova ordentligt för en gångs skull.
Sen kom mormor och vi åkte till kungsmässan, men det var jättemycket folk där. Så vi åkte till freeport istället. Köpte en tröja på MQ för 50kr så jättebra köp! Kommer bild på den sen.
Ska till kyrkan om en timma också, så bloggar kanske inte jättemycket mer i dag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards