aaamandalarssson

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Amanda Larsson - 23 december 2012 22:09

Det började ju faktiskt snöa! Nu kan det bli en riktigt bra jul, med mycket skratt och kärlek. Det lät väl bra? Själv sitter jag just nu i mitt rum med huvudvärk och hoppas att allt ska bli bättre tills i morgon. vill gärna glömma denna dagen och gå vidare! Kommer i alla fall bli en toppendag i morgon hoppas jag, tomten kommer ju med paket!:)           puss


Dålig bild, men det är vitt nu i alla fall!

 


Av Amanda Larsson - 23 december 2012 20:26

Sitter och rimmar på några julklappar. Går inte jättebra för mig, så tar hjälp av telefonen en del. Puss

Av Amanda Larsson - 23 december 2012 16:53

Ligger i soffan och tittar på greys anatomy i väntan på att det ska bli julafton;). Puss

Av Amanda Larsson - 23 december 2012 13:22

Jaha, bara en dag kvar till julafton. Nu längtar jag för en gångs skull till att det ska bli måndag. Har nog aldrig hänt förut! 

Kommer bli så sjukt mysigt med att alla i familjen är här (förutom william, melwin och oliwia) plus att Annika, Stubben och Viktor kommer:) Känns som att det kommer bli en riktigt bra juli år, trots det dåliga vädret.                puss

 

Bara 1 lucka kvar nu

Av Amanda Larsson - 23 december 2012 11:54

Precis tränat så nu sitter jag i bilen på vägen hem. Gick ganska bra, men har väldigt ont i mitt knä och det blev inte direkt bättre av att träna. Men det går väl över hoppas jag. Puss

Av Amanda Larsson - 23 december 2012 09:15

Eller det är tidigt för mig i alla fall. Vaknade av mig själv halv åtta och har inte kunnat somna om, men inte orkat gå upp heller.
Jag tänkte i alla fall titta på julkalender nu, missat 2 eller 3 avsnitt. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards