aaamandalarssson

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Amanda Larsson - 3 december 2012 17:58

Köpte denna i lördags, funderat på det ganska länge ju (la upp en bild här för någon vecka sen) så jag bestämde mig för att köpa den. Så sjukt fin tycker i alla fall jag och jag älskar att den är ganska djup i ryggen!:)

Fram:

 

Bak:

 

Av Amanda Larsson - 3 december 2012 16:42

=21 chokladbitar kvar!:)

Av Amanda Larsson - 3 december 2012 16:07

Tänkte bara berätta, för er som inte redan har sett det på facebook eller har ett fönster, att det snöar ute! Det har det faktiskt gjort hela dagen och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Ända problemet är att det är så sjukt kallt ute nu, men det får man väl stå ut med? Tog kort utanför fönstret när jag vaknade i morse, lika mörkt som nu, men blev väldigt glad när jag såg att det snöade.               puss

 

och så en julsång på det!


Av Amanda Larsson - 3 december 2012 16:04

 

Tur att jag har pepparkakor och musik!             puss


Av Amanda Larsson - 3 december 2012 16:00

 

Nowa, Ludwig, Filip och Malin fick prova på att blåsa glas (eftersom att vi var på glashuset i limmared;) och Ludwig tog i en hel del haha        


Fotboll i ett glashus med en aluminium boll, jo men det var ju smart...    

Var inte så många bilder, men hade bättre saker för mig än att ta kort;)          puss



Av Amanda Larsson - 3 december 2012 15:51

Har inte orkat blogga något varken i dag eller i går, men kör på bra hela veckan i stället.

Var ju på 40-års fest i lördags, så har lite bilder där ifrån som kommer upp snart. Vi kom hem halve tt och jag skulle upp sju dagen efter för att spela match, lagom kul -.- Mötte marbo och vet verkligen inte vad som hände asså, gick sjukt bra dom första minutrarna ledde med 9-3 och sen vann dom ändå! Tror det blev 47-52. 

Tog tåget hem till mamma efter matchen så orkade inte blogga i går, för vi åkte till mormor sen på kvällen också. Träffar mamma så sjukt sällan nu, detta var första gången på typ en månad:(

ja ja nu ska jag fortsätta med mitt no plugg, prov i morgon TAGGA!:'(                     puss

En bild från matchen

 

Ovido - Quiz & Flashcards