aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Amanda Larsson - 15 december 2012 21:51

Vet att det var dålig uppdatering i dag, så ska försöka bli bättre i morgon. Tänkte berätta lite om min dag i alla fall.

Var på kungsmässan en stund med mamma, Tilda och mormor på förmiddagen. Tilda köpte en jättefin julklänning och jag köpte julklappar till mig själv. Eller dom är från mormor, men jag var med och köpte dom blir lättare så. Hittade även en grej som jag önskade mig av mamma så det köpte jag med. Det är verkligen mycket smartare så, att jag åker med och köper några grejer och sen köper dom resten. För då blir jag ju nöjd med det jag kommer få;) Så tycker i alla fall jag är bättre för då blir alla nöjda och glada på jul:) 

Efter att vi var på kungsmässan körde mamma hem oss till pappa och vi åkte på julbordet vid halv fyra. Nu har jag bara tittat på så mycket bättre och ska snart sova. Hörs i morgon!                  puss

     

btw har världens gosugaste pyjamas! Go borås!!! :)

Av Amanda Larsson - 15 december 2012 21:47

Sa ju att jag skulle ladda upp videorna från våran basketmatch förra söndagen och nu funkar det (hoppas jag) så här är dom                               puss

  
 
 

Av Amanda Larsson - 15 december 2012 21:39

Det är vad jag har att säga om det här julbordet. Vet att det är dumt att svära (förlåt) men det var sjukt äckligt och riktigt jävla tråkigt asså. Jag, William, Tilda, Oliwia och Nowa satt vid ett eget bord medans alla vuxna satt vid ett långbord. Vi satt med våra telefoner hela tiden typ och sa knappt ett ord till varandra. Och när vi tog mat så kom det in ett stort jävla grishuvud som det stod miss piggy på. Asså seriöst?! Sen att maten smakade väldigt äckligt gjorde ju inte saken direkt bättre. Fanns inte ens riktig ris á la malta:( Det var verkligen det alla i familjen såg fram emot.

Egentligen tror jag att jag tyckte att det var så dåligt bara för att det vi var på förra veckan var så himla kul och mysigt (med riktigt god mat) så det gjorde väl detta sämre. ja ja nu vet ni i alla fall hur min kväll var haha;)            puss

   

Av Amanda Larsson - 15 december 2012 19:14

Ovido - Quiz & Flashcards