aaamandalarssson

Alla inlägg den 18 december 2012

..

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 18:53

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 17:04

Den är ganska liten men väldigt söt så det blev ju bra ändå;). Puss

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 13:17

Skissar fortfarande på mitt hus, men känner mig ganska klar nu. Bara fasaden kvar typ, men det är inte jättelätt för mig att få detta bra eftersom att jag inte kan måla. Haha asså till och med när jag använder linjal blir det snett ;) men Hanna köpte en kex choklad till mig så blev inte lika tråkigt då. Puss

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 10:11

Blev 2 bilder för texten var för lång;)

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 10:05

Inte så där jättespeciella men älskar färgen! Puss

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 10:03

Håller på och sketchar upp ett eget hus nu, vet inte om det blir bra men lite små häftigt blir det nog. Vardagsrummet är liksom 30 m långt haha, fast det ska vara en bar och pool i samma rum så det blir nog bra.
Puss

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 06:30

Ligger fortfarande i sängen, men ska gå upp snart.
I dag så är det först skola som vanligt. Men vi ska bygga våra drömhus så det kanske blir lite kul ändå, bättre än vanliga lektioner i alla fall. Jag har en sjukt bra idé på hur det ska se ut, men miniatyr modellen kommer bli jättestor typ.
Sen ska jag kanske till Göteborg med farmor och fixa Tildas julklapp. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards