aaamandalarssson

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Amanda Larsson - 13 december 2012 20:37

Lucia tåget i morse gick verkligen inte bra. Vi hade bara tränat en gång med fyrorna innan och så första låten sjunger dom helt fel! Det var ett medley med svenska och engelska låtar, så skulle lucian komma in under den svenska låten men så börjar dom sjunga på den engelska. Asså det var helt kaos typ och ingen hörde vad någon sjöng för alla var så tysta, så aa nu vet ni hur det lucia tåget gick;)

ALLA i min klass tyckte verkligen att det sög haha och att det bara ska vara åttor och nior. Jag håller faktiskt med dom, blir jättekonstigt när två fyror kommer in och bara flamsar och springer runt. Det var typ Melwin, Alfons och några tjejer som skötte sig haha                 puss

     

Av Amanda Larsson - 13 december 2012 13:42

Har engelska nu igen istället för svensak och jag orkar verkligen inte! vill bara hem och titta på one tree hill.

Jag brukar ju älska torsdagar, men denna dagen har verkligen inte varit bra asså, så sjukt trött nu också åhh vill inte:( Ja ja blir väl gladare sen                      puss

 

Av Amanda Larsson - 13 december 2012 10:46

Av Amanda Larsson - 13 december 2012 10:10

Har engelska nu och lucia tåget gick la sådär, kan berätta mer om det sen med lite bilder.
Gick hem till Hanna efteråt och bytte om till mjukisbyxor så nu sitter jag här på engelska lektionen i mysisar och spelar in radioprogrammet. Puss

Av Amanda Larsson - 13 december 2012 06:48

Gick upp vid halv sex bara för att hinna locka håret och nu har jag tid över haha, men bättre än att stressa.
Ska vara i skolan halv åtta för att höra ljusen och allt sånt så åker om 20 min eller något. Bloggar mer sen. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards