aaamandalarssson

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 22:10

Har precis tittat på one tree hill och tänkte sova nu. Hann se slutet av victoria secret showen också, men eftersom att vi satt i bilen under största delen av den ser jag nog på det i morgon också. 

Är i alla fall jättetrött nu, klockan är ändå bara tio men var ju faktiskt uppe klockan sex.

Ser fram emot morgondagen också, så att jag får träffa mamma och även öppna mer paket;)        puss

 

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 18:08

Försöker träna bort all mat nu hahaha!

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 17:38

Fick den riktiga presenten av farmor och farfar nu! Ett marc Jacobs fodral till min dator:) jätteglad fö har velat ha ett sånt här jättelänge! Puss
Det är en ganska dålig bild, men bättre än ingen.

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 15:48

Asså det där med rubriker är inte min grej.... så nu lämnar vi det!

har precis ätit alldeles för mycket och sitter nu framför datorn och gör inte så mycket. Kan tänka mig att det blir efterrätt när som helst också, så detta blir ett snabbt inlägg.

kankse kommer en facelook sen också, aldrig gjort det förut ju;)

 

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 12:28

firar vi med släkten hos famor och farfar. Vi är 12 barn plus alla föräldrar också haha, vi blir ju en del i dag med. 

Vi ska åka nu så måste skynda till bilen, tänkte göra några tidsinställda men hinner inte det så får se hur uppdateringen blir i dag.                      puss

 

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 06:48

Jag gick upp sex i morse för att gå till kyrkan. Kul!
Bloggar kanske inte så mycket under dagen, får se. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards