aaamandalarssson

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Amanda Larsson - 4 december 2012 19:52

Som vanligt typ haha.
Blev inte så mycket uppdatering i dag ändå, men hade prov och var tvungen att plugga på rasterna så hann inte.
Provet gick i alla fall sämst och jag är nöjd om jag får ett D i slutbetyg typ.
Bloggar senare typ eller nåt haha. Puss

Av Amanda Larsson - 4 december 2012 17:44

Av Amanda Larsson - 4 december 2012 09:30

<3

Av Amanda Larsson - 4 december 2012 08:30

 

Av Amanda Larsson - 4 december 2012 07:06

       

Vaknade av att det lät som hela huset skulle rasa, men det var bara pappa som var ute och skottade halv sex på morgonen! Och det höll han på med väldigt länge så jag gick upp och nu är jag faktiskt ganska pigg. Så medans jag väntar på julkalendern ska jag göra några tidsinställda tror jag, så blir det lite uppdatering i alla fall:)                     puss


Ovido - Quiz & Flashcards