aaamandalarssson

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Amanda Larsson - 6 december 2012 20:39

Blir inte någon bildbomb i morgon, väntar till den 30 december och då jävlar blir det mycket bilder kan jag lova! Dom kommer inte i ordning riktigt, men det blir bra ändå.

Tänker till baks på allt som hänt detta året och det är helt sjukt va mycket som har hänt! Hoppas på att 2013 blir bättre....                   puss


Av Amanda Larsson - 6 december 2012 20:10

Kommer i morgon;) bilder från det senaste året, borde väl göra det typ dagen innan nyår men då får ni en till bildbomb med det jag missade denna gången.                           

Nu ska jag fixa det inlägget och sen ska jag läsa en stund.                puss

 

_

Av Amanda Larsson - 6 december 2012 16:58

 

Av Amanda Larsson - 6 december 2012 16:47

Precis städat hela övervåningen, eller toaletten och så har jag dammsugit allas rum plus städat mitt eget.

Tof nästan två timmar, men bra blev det! och Nina blev glad när hon kom hem så det var ju bra:)

Nu måste jag göra min matteläxa och sen så kanske jag går ut och springer, får se om jag orkar det.  puss

  Dålig iPhone bild, men det blir så här dåliga bilder nu tills min j**la dator kommer!


Av Amanda Larsson - 6 december 2012 13:28

Gjorde klart svenskaberättelsen i början på lektionen och sen hann jag även klart med min musikuppgift som ska in på tisdag. Så nu har jag ju tid över till att blogga:) 

Skrev om dessa tre låtar på musikuppgiften, bara för att dom betyder någonting för mig.           puss

.

Av Amanda Larsson - 6 december 2012 12:42

Av Amanda Larsson - 6 december 2012 12:38

Här är lite grejer från min önskelista, kommer nog upp ett till collage i kväll, blev inte så mycket på detta;) men egentligen önskar jag mig inte så mycket, har faltiskt allt jag behöver nu.
Puss

1. Tyra Sjöstedts bok
2. En ghd plattång
3. Ett marc Jacobs fodral till datorn
4. En väska, antingen denna eller en med en dödskalle på.
5. Michael kors plånbok
6. Skärp med nitar

Av Amanda Larsson - 6 december 2012 10:32

Sitter just nu på lektion och försöker komma på en introlåt till vårat radioprogram, så slängde in en låt här också. Torsdag i dag som jag älskar så mycket haha. Inga planer för dagen, måste städa bara och göra matte. Så blir antagligen en tråkig hemmadagm, fast det brukar vara gansak skönt det med.  puss

Ovido - Quiz & Flashcards