aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Amanda Larsson - 14 december 2012 23:04

Köpte väldigt mycket julklappar så nu har jag bara en till Tilda kvar och något till morfar, Tildas fixar jag nog i morgon men morfars får jag se hur det blir med. Nu har jag i alla fall bara 6 kronor kvar! Haha helt pank verkligen, tur att jag får pengar den 20:de.
Jag köpte inte så mycket till mig själv, men lite tuggummi och en halsduksgrej typ haha. Puss

En bild på några av julklapparna och en på mitt goa fika;)

Av Amanda Larsson - 14 december 2012 15:59

Är på väg till Ullared nu och ska köpa massa julklappar. Kommer nog inte ha några pengar att köpa saker till mig själv haha, men om jag köper något kommer det bilder ikväll:) Puss

Av Amanda Larsson - 14 december 2012 12:36

Sitter och väntar på att sista lektionen ska börja, fredag jueee!
Ska till Ullared med mamma och Tilda sen och handla julklappar så får se hur det blir med uppdateringen. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards