aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Larsson - 19 december 2012 10:53

Nedervåningen i mitt hus är klar, eller med alla väggar och så men måste inreda lite också. Just nu sitter jag oh väntar på Birgitta som ska hämta mer papper för dom tog slut så det var ju bra för då hinner jag blogga lite. Sen sak jag i alla fall försöka hinna klart med övervåningen för i morgon ska jag typ bara skriva massa och kanske fixa det sista om det är något kvar. Puss

Av Amanda Larsson - 19 december 2012 07:42

Av Amanda Larsson - 19 december 2012 06:55

Bara 5 dagar kvar till julafton nu!!! :O
Men det känns fortfarande inte så, ja ja det blir bra ändå.
Har basket avslutning i dag så missar Borås matchen, men det kommer bli jättekul ändå så gör inte så mycket.
Efter skolan ska jag hem och städa eftersom att det måste vara fint på jul av någon anledning?;) nu ska jag öppna min julkalender. Puss

..

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 18:53

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 17:04

Den är ganska liten men väldigt söt så det blev ju bra ändå;). Puss

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 13:17

Skissar fortfarande på mitt hus, men känner mig ganska klar nu. Bara fasaden kvar typ, men det är inte jättelätt för mig att få detta bra eftersom att jag inte kan måla. Haha asså till och med när jag använder linjal blir det snett ;) men Hanna köpte en kex choklad till mig så blev inte lika tråkigt då. Puss

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 10:11

Blev 2 bilder för texten var för lång;)

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 10:05

Inte så där jättespeciella men älskar färgen! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards