aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Larsson - 20 december 2012 19:55

Slutar skolan i morgon, så j**la skönt!
Ska sova bort hela lovet, nej jag ska försöka vara med kompisar och typ träna men får se hur det går haha. Puss

Av Amanda Larsson - 20 december 2012 17:01

Nu är det en ny header och jag fick ju till och med in snöflingor. Tog en av dom bilderna från i somras, men tyckte att det blev bra ändå. Denna duger i alla fall tills det börjar snöa igen!          puss

 

Vad tycker ni? Är denna bättre än den gamla? :)

Av Amanda Larsson - 20 december 2012 16:31

Ville verkligen göra en ny header i dag, en mer vintrig. Men så kom jag på att jag inte har några bra bilder till det. Så jag ska gå ut och ta kort snart hoppas jag, blir nog inte i dag men får se lite. Jag vil ha med snön, men just nu finns det ju ingen så det blir lite svårt. Får se hur jag gör, kanske blir en somrig bild ändå                    puss


mars 2012, var ett tag sedan

 


Av Amanda Larsson - 20 december 2012 15:03

Det lät ju lite gammalt haha. Men det har det faktiskt varit. Vill inte skriva så mycket om det, men jag känner på mig att 2013 kommer bli ett grymt bra år och förhoppningsvis kommer det bli ett grymt avslut av 2012. Om inte jorden går under i morgon då;) 

Ska titta på one tree hill nu, bloggar senare.                  puss

 

Av Amanda Larsson - 20 december 2012 13:19

Sitter och tittar på LOL och den är sjukt bra! Plus att Kyle är sjukt snygg också haha;). Puss

Av Amanda Larsson - 20 december 2012 12:27

Av Amanda Larsson - 20 december 2012 11:29

Fick tillbaka min dator förut och är skit glad nu typ, inget var borta heller så det var ju bra.

I morse var jag hos skolsyster på hälsokontroll och det tog en halvtimma! Trodde jag skulle dö... nej men det gick jättebra och så. Men blev lite ledsen när hon sa att jag bara var 168.8 och antagligen bara blir mellan 170-174. ja ja det blir nog bra ändå;)

Jag är helt klar med mitt hus också och skrivuppgiften så kan sitta och göra massa tidsinställda en stund nu             puss

 

Av Amanda Larsson - 19 december 2012 20:59

Här är lite tips på nyårs klänningar. Tycker själv mest om dom 2 största.
Alla är från Nelly.com och kostar mellan 400-800kr

Ovido - Quiz & Flashcards