aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 18:08

Försöker träna bort all mat nu hahaha!

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 17:38

Fick den riktiga presenten av farmor och farfar nu! Ett marc Jacobs fodral till min dator:) jätteglad fö har velat ha ett sånt här jättelänge! Puss
Det är en ganska dålig bild, men bättre än ingen.

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 15:48

Asså det där med rubriker är inte min grej.... så nu lämnar vi det!

har precis ätit alldeles för mycket och sitter nu framför datorn och gör inte så mycket. Kan tänka mig att det blir efterrätt när som helst också, så detta blir ett snabbt inlägg.

kankse kommer en facelook sen också, aldrig gjort det förut ju;)

 

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 12:28

firar vi med släkten hos famor och farfar. Vi är 12 barn plus alla föräldrar också haha, vi blir ju en del i dag med. 

Vi ska åka nu så måste skynda till bilen, tänkte göra några tidsinställda men hinner inte det så får se hur uppdateringen blir i dag.                      puss

 

Av Amanda Larsson - 25 december 2012 06:48

Jag gick upp sex i morse för att gå till kyrkan. Kul!
Bloggar kanske inte så mycket under dagen, får se. Puss

Av Amanda Larsson - 24 december 2012 22:27

På alla julklapparna. Det var SJUKT mycket paket under granen asså haha;) Så det tog en och en halv timma för allt tror jag. Men jag blev riktigt nöjd plus att jag har jul hos mamma med och den bästa presenten av farmor kvar! Ska även åka till Sälen på spotrlovet några dagar, men det är det ingen bild på;)

Skriver under bilderna vem jag fick av också

Här kommer i alla fall bilderna

 

Så här såg det ut när alla paket låg framme

 

Denna fick jag av Gerd och Urban

 

 

 

(har redan detta sklaet, men det var bra för det andra är så slitet så kan använda det här istället)


Detta fick jag av farmor och farfar i dag, får ju den "riktiga" presenten i morgon:)

 

Det här fick jag av Annika, Stubben och Viktor

         

Min snälla lillasyster (Tilda) köpte väldigt mycket presenter, med tanke på att hon bara fick en odd molly tröja av mig;) Dessutom har hon en kvar till mig hos mamma också.

   

Det här fick jag av Jossan

 

Mineral pudret är från valborg, blir jättebra sen när jag lär mig att använda det;) <3

         

Det här fick jag av pappa och Nina :)






Av Amanda Larsson - 24 december 2012 22:15

 

Av Amanda Larsson - 24 december 2012 13:03

Klänning: Gina tricot

Det är typ bara det jag har på mig i dag;)             puss

       

Älskar hur den ser ut här bak  

Ovido - Quiz & Flashcards