aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Larsson - 28 december 2012 17:27

Trodde att jag skulle köpa jättemycket grejer i dag, men jag lyckades komma hem med bara lite nya grejer. Jättenöjd med mina köp i alla fall och nu har jag även pengar kvar till skärpet, plånboken och väskan som jag ska köpa snart.               puss

 

1. Ett vitt linne som jag ska ha när jag tränar och en rosa halsduk, från Gina tricot

2. En kräm till ögonen för mina blir alltid så torra, från the body shop

3. En blå blus typ, från MQ

4. Hårnålar och toffsar, bik bok

5. Ett armband också från gina tricot, samma som jag visade på dagens outfit

6. Ett till vitt linne men detta kommer jag använda till vardag, från H&M



Av Amanda Larsson - 28 december 2012 17:24

     

 

Tröja: Esprit

Byxor: Gina tricot

Jacka: CC

Skor: Prime boots

Fuskpäls: H&M

Armband: Gina tricot (tror det andra är därifrån också)

Av Amanda Larsson - 28 december 2012 16:28

Fråga vad ni vill! Svarar när jag fått tillräckligt många och skriv i kommentar istället för fråga, blir lättare att svara då!                     Puss

Av Amanda Larsson - 27 december 2012 21:37

Känner mig jättetråkig som verkligen inte träffat en enda kompis på lovet. Blir alltid så här på lov för mig, jag tror att jag kommer hinna träffa massa kompisar och så slutar det med att jag träffat typ en haha

Men nästa vecka är jag nog hos pappa HELA veckan så då kan jag träffa kompisar!;)

I alla fall....... i morgon ska jag shoppa (igen) åker till frölunda torg med mamma, jesper och tilda så det blir mysigt. Blir nog borta hela dagen eftersom att det tar ganska lång tid att åka. Kanske tittar lite på hööks också, jossan ville att jag skulle fixa en tröja till henne och jag skulle själv behöva en ny. 

Ska försöka hänga upp en klocka i mitt rum och en ram med lite foton också. 

Eftersom att jag inte kommer uppdatera alls bra under resten av lovet heller kanske jag gör en frågestund:)            puss

   

Av Amanda Larsson - 27 december 2012 21:34

        

Av Amanda Larsson - 27 december 2012 18:49

Av Amanda Larsson - 27 december 2012 15:26

Kom hem för en liten stund sedan och nu ska jag snart äta.
Köpte 3 tröjor och en bok, men hittade inte någon fin plånbok eller väska. Kommer i alla fall bilder på det jag köpte lite senare. Puss

Av Amanda Larsson - 27 december 2012 11:00

 

jag har funderat på att pierca både naveln och näsan även tungan. När jag var liten (mindre) ville jag verkligen pierca näsan, men nu tycker jag att det är skitfult! Känns bara äckligt att ha en piercing i näsan, typ ett örhänge som man ska peta igenom näsan usch!

Tungan tycker jag kan vara riktigt snyggt, men jag tror inte att det skulle passa på mig. och det är väldigt lätt att något går fel och man börjar blöda väldigt mycket och sen dör man. typ ungefär så eller nåt haha;)

Sen har vi då navel piercing. Det har jag funderat på jättelänge verkligen! Det är supermegaduperfint, om man har fin mage. Och jag måste även lyckas övertala mamma och pappa. Jag tror inte att jag skulle ångra mig om jag gör det, men jag kommer inte heller ångra mig om jag inte gör det. Asså jag vet verkligen inte. Så jag funderar fortfarande på om jag ska ha navelpiercing eller inte.

  Så jävla snyggt!!!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards