aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Amanda Larsson - 14 augusti 2013 23:52

Bara jag som älskar att köpa skor?
Helt kär i mina nya ballerina som jag köpte idag, kan dock inte gå i sånna skor för jag har jättemycket hålfot så foten glappar ur typ om ni förstod något av det där.
Men dom är jättefina och kostade bara 100kr!

Av Amanda Larsson - 14 augusti 2013 23:49

Blev verkligen inga bra bilder men det är väl bättre än inget

Tröja: ginatricot
Shorts: bikbok
Skor: converse
Väska: CC
Klocka: ur&penn
Armband: Michael Kors

Av Amanda Larsson - 14 augusti 2013 23:43

Åkte till Göteborg med Lisa och Hanna vid ett, så mötte vi Bella med.
Vi gick runt lite och kollade på allt som är i stan nu, massa grejer typ ansiktsmålning, klätterväggar och massa sånna grejer haha;)
Sen gick vi lite i nordstan, köpte ett par jättefina skor som det kommer bild på sen!
Sen kom jag hem och bytte om så gick Hanna och jag till stallet.
Vi red i lite mer än 2 timmar, har väldigt ont i rumpan nu haha!
Kom hem vid elva och då duschade jag så ska nog sova nu.
Puss

Juste! Glömde skriva att vi träffade Johan från Dotse eller hur det stavas haha;) Hanna var ju bara tvungen att ta en bild med, men han är asssssnygggggg

Ovido - Quiz & Flashcards