aaamandalarssson

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2013 22:08

Klänning: ginatricot
Skor: hunterstövlar
Armband: icon

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2013 15:15

Blev ju jättebra väder så jag ligger ute och solar, funderar på att bada men då måste jag öppna poolen och så så kanske struntar i det haha
Tänkte att jag i alla fall skulle ta vara på denna soldagen, det kan ju faktisk vara sista gången det är såhär varmt detta året. Hemskt:(
Ja ja nu ska jag fortsätta sola.
Puss

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2013 11:35

Det blev ju sol! Tog av mig skorna med haha.
Bella tog precis outfit bilder på mig så det kommer upp sen!
Puss

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2013 07:37

Så ser jag ut idag.
Regnade jättemycket förut så lika bra att ta stövlarna men det är ändå ganska varmt så det blev bra med klänning till.
Nu ser det i och för sig ut som att det ska bli fint väder och då kommer jag bli sjukt varm haha

Vi har elevens val nu på morgonen men eftersom att vi inte har valt än ska vi väl bara vara i vårat klassrumm.
Hörs senare!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards