aaamandalarssson

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Amanda Larsson - 21 augusti 2013 18:15

Har precis sovit en stund och nu funderar jag på att gå ut och springa. Jätteotaggad men vet att jag kommer vara nöjd efteråt. I sånna fall ska jag nog skjuta lite på basketkorgen sen med, beror på hur trött jag är när jag sprungit haha
Ja ja får väl se till att göra det nu då
Puss

Av Amanda Larsson - 21 augusti 2013 18:12

Nästa gång ska jag be någon ta bilder på mig, spegelbilder blir nästan aldrig bra haha

Kofta: juicy couture
Linne: H&M basic
Byxor: ginatricot
Klocka: ur&penn
Armband: marc by marc jacobs
Skor: ldir Boots
Hade jeansjacka från tommy hilfiger till också men det blev väldigt varmt haha

.

Av Amanda Larsson - 21 augusti 2013 13:25

Av Amanda Larsson - 21 augusti 2013 12:47

Börjar om 45 minuter så då har vi matte. Tycker faktiskt att det är ganska kul, men just nu skulle jag bara vilja åka hem och sova.
Dagens outfit kommer senare också:)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards