aaamandalarssson

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Amanda Larsson - 27 augusti 2013 18:12

Somnade en stund efter att jag målat naglarna och vaknade 10 minuter innan vi skulle åka. Är jättetrött nu haha men ska sova direkt efter idol.
Har inte så mycket att skriva, får se om jag uppdaterar mer sen.
Puss

Av Amanda Larsson - 27 augusti 2013 16:35

Har precis målat mina naglar, blev ganska bra faktiskt!

Ska åka med Oliwia till stallet om en timma, det är ju så kul att sitta och kolla på henne när hon sitter på en häst som springer runt i 45 min.
Men nu när det inte är så kallt så är det inte jättetråkigt och tror inte jag behöver stanna så många gånger till.

Här är en bild på naglarna i alla fall, ser lite kladdigt ut men det är det inte haha;)
Puss

Av Amanda Larsson - 27 augusti 2013 09:25

Orkade inte blogga igår, men ska försöka nu!
Badade i poolen igår, kanske sista gången för i år? Men nu är det ganska varmt på eftermiddagarna i alla fall!

Har precis haft syslöjd och nu ska jag ha so.
Hörs senare!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards