aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Larsson - 13 augusti 2013 16:35

Tänkte skriva lite om igår och idag.
Igår var Malin, Bella och Lisa här en stund. Sen åkte vi in till Kungsbacka för Lisa skulle ta en spruta.
Sen åkte vi hem igen och på kvällen red jag och sen åkte vi plus hanna hem till Malin.
Vi badade vid typ elva igår kväll, det var faktiskt ganska skönt för det var så kallt i luften haha
Sov ganska dåligt inatt, har jätteont i nacken nu och skulle behöva sova några timmar men ska med Oliwia till stallet så får göra det senare.
Vi tog inte jättemånga kort men några
Puss

Av Amanda Larsson - 12 augusti 2013 10:00

Skulle gjort ett inlägg till igår men glömde det haha
Om någon av er läser dom bloggarna som jag länkade för några dagar sen så vet ni nog redan vad jag ska skriva nu;)

Vi hade inget att göra efter att vi badat igår så vi bestämde oss för att åka till Kungsbacka, så Bella fick köra Hannas moppe för hon får inte det än.
När vi skulle åka hem så startade den inte och aa det var värsta kaos haha
Så Hanna och Malin åkte till OKQ8 för att köpa skruvmejslar typ för vi trodde att vi visste vad felet var men sen kom Hannas mamma och hennes bror och körde hem oss för det var batteriet som laddat ur.
Jaa det var väl ungefär så haha blev väldigt långt nu;)

Godmorgon förresten!

Av Amanda Larsson - 11 augusti 2013 20:28

Tilda och jag ska spela Sims men det laddar jättesegt för jag måste installera det. Ja ja förhoppningsvis så är det klart innan imorgon hahahaha
Puss

Av Amanda Larsson - 11 augusti 2013 16:34

Av Amanda Larsson - 11 augusti 2013 10:03

På väg till Kungsbacka nu, Tilda ska spela match och mamma och jag ska gå på freeport och kungsmässan typ.
Hoppas att det slutar regna snart med!
Puss

.

Av Amanda Larsson - 10 augusti 2013 11:30

Av Amanda Larsson - 10 augusti 2013 10:36

Köpte en guldklocka på ur&penn igår.
Dom hade inte kvar den jag egentligen ville ha, men det blev bra med denna istället haha;)
Puss

Av Amanda Larsson - 10 augusti 2013 10:33

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men ska kanske fika med mormor eller något.
Har inte så mycket att skriva nu men bloggar mer sen.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards