aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2013 19:27

Åkte till Ullared med Tilda och mormor idag. Fick köpt allt jag behövde nu innan skolan börjar och för en gångs skull köpte jag inget onödigt, typ.
Puss

Av Amanda Larsson - 7 augusti 2013 21:02

Ninas syster Lisa och hennes man Jonas var här för en stund sedan och vi satt ute och åt pizza. Sen kollade vi lite på fotbollen, eller jag kollade lite dom andra kollar fortfarande. Hejar på Elfsborg men tycker ändå att det är väldigt tråkigt att titta på fotboll, det händer ju inget?! 


Nu tänkte jag i alla fall kolla på pretty little liars, men internet är jättesegt så det funkar bara en stund. 

Fast det gör inte jättemycket för då hinner jag göra några tidsinställda inlägg under tiden. 


Detta var faktist första gången på nästan hela sommaren som jag bloggade från datorn, det är så lätt att bara ta upp telefonen men blir väl bäst från datorn ändå.                                  puss

 

Får en chock varje gång jag går förbi spegeln och ser att jag är blond hahha, men vänjer mig väl snart;)

Av Amanda Larsson - 7 augusti 2013 13:25

Eftersom att jag hade lockigt hår förut ser man inte jättestor skillnad men det är ganska mycket blondare i alla fall! Och jag är väldigt nöjd med hur det blev:)

Av Amanda Larsson - 7 augusti 2013 08:21

Uppe med tuppen, nästan i alla fall;)
Ska snart göra mig iordning och så för Tilda och jag ska klippa oss klockan tio. Jag ska slinga håret med så hoppas verkligen att det blir bra!
Kommer före och efter bilder sen.
Puss

Av Amanda Larsson - 6 augusti 2013 21:13

En tröja och ett linne blev det, väldigt nöjd speciellt med tröjan. Tror den kommer bli jättefin till dom nya jeansen jag ska köpa och älskar färgen!
Puss

Av Amanda Larsson - 6 augusti 2013 15:30

Ungefär så det har varit idag, regnade ganska mycket imorse så Bella och jag åkte till kungsmässan.
Kommer bilder på vad jag köpte sen
Nu ligger jag vid poolen och solar, inte jättevarmt men hoppas att jag kan få lite färg nu innan skolan börjar.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards