aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Larsson - 27 augusti 2013 16:35

Har precis målat mina naglar, blev ganska bra faktiskt!

Ska åka med Oliwia till stallet om en timma, det är ju så kul att sitta och kolla på henne när hon sitter på en häst som springer runt i 45 min.
Men nu när det inte är så kallt så är det inte jättetråkigt och tror inte jag behöver stanna så många gånger till.

Här är en bild på naglarna i alla fall, ser lite kladdigt ut men det är det inte haha;)
Puss

Av Amanda Larsson - 27 augusti 2013 09:25

Orkade inte blogga igår, men ska försöka nu!
Badade i poolen igår, kanske sista gången för i år? Men nu är det ganska varmt på eftermiddagarna i alla fall!

Har precis haft syslöjd och nu ska jag ha so.
Hörs senare!
Puss

Av Amanda Larsson - 25 augusti 2013 21:39

Sov jättedåligt inatt, vaknade flera gånger för var så himla snuvig och nös hela tiden hahaha
Blir alltid så när jag sover hos mormor och morfar, väldigt jobbigt!
Nu är det bättre i alla fall och imorgonbitti borde jag må helt bra igen.
Jag träffade Bella på kungsmässan vid fyra. Köpte ett par byxor och ett linne, men orkade inte ta kort på linnet haha
Vi hade jättemysigt i alla fall och fikade och sen åkte vi hem till mig.
Pratade om allt typ och det behövdes verkligen!

Ska försöka sova snart, skola imorgon som vanligt men tror ändå att det kan bli ganska bra denna veckan:)
Puss

Har börjat gilla vinrött väldigt mycket, så fint till hösten verkligen!

Av Amanda Larsson - 24 augusti 2013 15:52

Mormor fyller år idag så ska snart åka till henne.
Fick låna denna klänningen av jossan och har bara använt den en gång innan och det var på farmors kalas haha
Vet inte hur mycket jag uppdaterar idag, annars hörs vi imorgon.
Puss

Av Amanda Larsson - 23 augusti 2013 16:37

Ska snart åka och träna basket. Hoppas inte det blir för jobbigt för jag har inte tränat basket på nästan hela sommaren. Jag har ju sprungit mycket och så men basket är helt annorlunda haha. Kommer vara helt död sen, men kul ska det bli!
Puss

[Bild]

Av Amanda Larsson - 23 augusti 2013 07:32

Har no nu på morgonen i 80 minuter, kanske inte bästa sättet att börja mina fredagar på nu i flera månader. Men sen är det faktiskt väldigt bra lektioner!
Vaknade på fel sida idag och är jättesur haha, men det går nog över snart hoppas jag!
kursiv textHoppas ni har en bra fredag!
Puss

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2013 22:08

Klänning: ginatricot
Skor: hunterstövlar
Armband: icon

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2013 15:15

Blev ju jättebra väder så jag ligger ute och solar, funderar på att bada men då måste jag öppna poolen och så så kanske struntar i det haha
Tänkte att jag i alla fall skulle ta vara på denna soldagen, det kan ju faktisk vara sista gången det är såhär varmt detta året. Hemskt:(
Ja ja nu ska jag fortsätta sola.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards