aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Larsson - 22 augusti 2012 13:46

Ser inte riktigt ut som korvstråganoff...

Av Amanda Larsson - 21 augusti 2012 21:13

Sverige vann!!

Av Amanda Larsson - 21 augusti 2012 18:25

Sverige - Azerbaijan i Boråshallen!
Go Sweden!!!

Av Amanda Larsson - 21 augusti 2012 15:10

Händer ingenting i mitt liv just nu känns det som. Var det inte jag som sa att det skulle bli skönt med dom vanliga rutinerna? haha har redan tröttnat, men det är väl mest nu i början som det är lite jobbigt. 

Har inte fått några läxor än som tur är! så jag kanske klarar mig igenom första veckan hyffsat bra;)

puss

  Saknar redan...<3

Av Amanda Larsson - 21 augusti 2012 12:24

Har snart No, hoppas verkligen att det går bättre än vanligt. Slutar i alla fall 14.10 i dag så det är gött! Men no lektionerna är så sjuuuukt långa och jobbiga så känns väl som att vi slutar halv fyra. Puss

Av Amanda Larsson - 20 augusti 2012 21:24

Ja, vad ska man säga? Finns väl inte så mycket att säga egentligen, det var ungefär som vanligt.

men det känns som att man behöver vara väldigt uppmärksam hela tiden nu för att hänga med, vill inte att det ska bli som förra terminen...

Efter skolan var det precis som vanliga måndagar, jag var med kompisar och sen stallet på kvällen. 

Gick sådär att rida, va inte alls nöjd i början men sen gick det bättre. Ny häst också så tyckte ändå att det gick hyffsat bra tillslut!             

vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga under dagarna, men det får bli så nu ett tag så jag hinner komma igång med skolan ordentligt.                     puss

 



Av Amanda Larsson - 20 augusti 2012 11:22

Rätt chill morgon än så länge, men vi ska ha riktiga lektioner efter lunchen:/

Får se om det blir någon mer uppdatering sen.        puss


Ovido - Quiz & Flashcards