aaamandalarssson

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2012 20:24

Jag sitter seriöst och skrattar för mig själv just nu! Är så sjukt trött och sen här bilden var ju verkligen rolig...

 

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2012 20:02

Kollade facebook precis och såg en bild från min förra skola. asså shiiiit vad alla fortfarande är lika sig själva fast ändå inte. 

Gullbergsskolan var verkligen den ända skolan jag någonsin längtat till på morgonen. Typ glad när man skulle dit och bara visste att det skulle bli kul liksom. Nästan inga läxor och när man fick några tyckte man det var så coolt så man gjorde dom direkt! haha, men vi var ju små då...

Inte riktigt så det är nu... bara massa läxor och jobbiga lektioner när man kommer till skolan, verkligen det ända roliga som händer under dagarna nu är att träffa alla kompisar och typ när lärarna är antingen sjuka eller säger att vi får sluta tidigt.                     puss

 

Känner verkligen igen alla så sjukt tydligt!

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2012 18:15

 

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2012 14:59

Står och väntar på att Liseberg ska öppna så det är förmodligen inte så mycket köer sen när vi kommer in!
Skit bara att vädret är så dåligt men har ju faktiskt paraply;). Puss

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2012 09:47

Men försökte blogga men så funkade inte internet igen!
Aja just nu sitter jag och väntar på att engelskan ska börja och jag har världens jobbigaste träningsverk!
Blev bara ännu värre efter träningen i går, ska börja ha 20 min Gus före träningen på onsdagar och det kommer inte bli kul asså -.-
Puss

Haha asså...

Ovido - Quiz & Flashcards