aaamandalarssson

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 22:26

Hittade ett par jättesnygga skor på din sko för bara 99 kr! Fast dom är liiite för glansiga tycker jag men det var dom ända som fanns och blev ändå rätt nöjd:) helt kär i sånna klackar också;)

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 21:18

Riktigt nöjd, köpte verkligen allt jag behövde till skolan och lite annat!;) puss

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 17:50

Precis varit i Ullared och shoppat lite, kommer bild på allt sen.
Nu ska jag bara hem och nya till långbyxor och sen ska jag, mormor och Tilda till stan och gå på lång- torsdag:) ska se om jag hittar några snygga skor annars ska jag inte köpa något. Puss

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 17:50

Precis varit i Ullared och shoppat lite, kommer bild på allt sen.
Nu ska jag bara hem och nya till långbyxor och sen ska jag, mormor och Tilda till stan och gå på lång- torsdag:) ska se om jag hittar några snygga skor annars ska jag inte köpa något. Puss

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 10:55

Ska åka till Ullared vid halv två och sen kanske ner på stan, det är ju lång-torsdag i dag!:)
Men nu på morgonen blir det bara ligga framför min älskade tv en stund. Puss

Älskar bilden;)

Ovido - Quiz & Flashcards