aaamandalarssson

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Amanda Larsson - 28 augusti 2012 17:56

internet har inte funkat här hemma och det är därför jag inte bloggat så mycket. men jag tänkte göra några tidsinställda nu medans det funkar så blir det bättre uppdatering i morgon!

I dag har det inte hänt så jättemycket, känns som en riktigt seg dag.

Var ute och sprang dalavallen med Hanna förut men annars har jag inte gjort någonting alls, bara slagit in min franska bok som seriöst tog typ 40 minuter att fixa för det var så svårt! -.- orkar inte med mig själv ibland asså...

Tänkte bara städa mitt rum och läsa lite och sen ska jag faktiskt sova, är ju ändå inget bra på tv i dag förutom hollywood fruar men det kan jag se i morgon.              puss

 

Så sant...

Av Amanda Larsson - 28 augusti 2012 09:23

Ska snart ha franska, tror faktiskt att det kommer gå riktigt bra! Börjat Plugga lite mer nu;)
Slutar 14.10 i dag så det är sjukt skönt, ska nog bara hem sen eller till Kungsbacka får se. Puss

Av Amanda Larsson - 28 augusti 2012 09:23

Ska snart ha franska, tror faktiskt att det kommer gå riktigt bra! Börjat Plugga lite mer nu;)
Slutar 14.10 i dag så det är sjukt skönt, ska nog bara hem sen eller till Kungsbacka får se. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards