aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2012

.

Av Amanda Larsson - 15 augusti 2012 20:18

Kommer aldrig på bra rubriker längre!
Ja ja
I dag har jag hunnit med sjukt mycket känns det som, åkte till torget en kort stund för Tilda skulle kolla på några skor som hon ändå inte köpte;) sen köpte jag en bok, efter det åkte vi till stranden en stund, när vi kom hem var jag ute och joggade en liten sväng och sen åkte jag till pappa för att träffa Nowa medans Tilda tränade.
Haft en riktigt bra dag, hoppas verklIgen det blir fint väder i morgon med:). Puss

Av Amanda Larsson - 14 augusti 2012 15:12

Av Amanda Larsson - 13 augusti 2012 12:54

Har inte badat på jättelänge känns det som och nu har det ändå varit fint väder dom senaste dagarna. Men nu ska jag Tilda och mamma i alla fall till simstadion en stund:). Puss

Av Amanda Larsson - 13 augusti 2012 11:00

 

Av Amanda Larsson - 12 augusti 2012 15:31

Sitter i bilen på väg mot Varberg igen.
Jättetrevligt och så hade vi, men ska bli skönt att komma hem nu;)
Bloggar från datorn sen istället Puss

Av Amanda Larsson - 12 augusti 2012 11:46

Min kusin ska typ döpas i dag, fast inte i kyrkan. Så nu är vi på väg till Borås.
Puss

Av Amanda Larsson - 11 augusti 2012 23:15

 

Av Amanda Larsson - 11 augusti 2012 23:12

Bloggar nästan alltid från mobilen nu känns det som, lättare så, men då blir det ju knappt några roliga inlägg alls.
Asså vad tycker ni jag ska blogga om? Puss

Ovido - Quiz & Flashcards