aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Larsson - 11 augusti 2012 12:49

Äntligen sol! Just nu gör vi typ ingenting men Bella kommer vid 3 och så ska vi åka på bio. Lite synd att vi ska göra det när det äntligen är sol ute men det kommer ändå bli kul!:). Puss

Av Amanda Larsson - 11 augusti 2012 03:23

Asså dör verkligen, jag och Vilma tittar på massa roliga bilder och som den dåliga humor jag har skrattar jag sjukt mycket åt varje bild. Orkar inte med mej själv!:(
Puss god natt i alla fall

Av Amanda Larsson - 10 augusti 2012 17:32

15 cl haha asså super söta verkligen!

Av Amanda Larsson - 10 augusti 2012 13:10

Tog tåget till kungsbacka för att träffa Vilma. Vi ska nog till Liseberg fast det regnar väldigt mycket! Aja får se vad vi hittar på men jag har i alla fall äntligen köpt juicy dressen och ett par rosa ray ban av Emma nu:) sjukt snyggt tycker jag! Puss
Ingen rolig bild alls just nu

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 22:26

Hittade ett par jättesnygga skor på din sko för bara 99 kr! Fast dom är liiite för glansiga tycker jag men det var dom ända som fanns och blev ändå rätt nöjd:) helt kär i sånna klackar också;)

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 21:18

Riktigt nöjd, köpte verkligen allt jag behövde till skolan och lite annat!;) puss

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 17:50

Precis varit i Ullared och shoppat lite, kommer bild på allt sen.
Nu ska jag bara hem och nya till långbyxor och sen ska jag, mormor och Tilda till stan och gå på lång- torsdag:) ska se om jag hittar några snygga skor annars ska jag inte köpa något. Puss

Av Amanda Larsson - 9 augusti 2012 17:50

Precis varit i Ullared och shoppat lite, kommer bild på allt sen.
Nu ska jag bara hem och nya till långbyxor och sen ska jag, mormor och Tilda till stan och gå på lång- torsdag:) ska se om jag hittar några snygga skor annars ska jag inte köpa något. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards