aaamandalarssson

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Amanda Larsson - 8 juli 2012 22:16

Först badade jag, tilda och lovisia på simstadion och sen åkte vi hem och packade. Efter det åkte jag och tilda till pappa och vi har firat oliwia och typ badat hela dagen. Vi jagade varandra och slängde i varandra i poolen och spelade fotboll tills vi blev så varma att vi ville bada igen:) Jätterolig dag, synd bara att jag inte kunde vara med Lisa eftersom vi inte kan träffas på nästan tre veckor sen :'(

men nu ska jag hjälpa tilda städa hennes garderob eftersom jag är en så snäll syster...     puss

 

Av Amanda Larsson - 8 juli 2012 13:00

Tänkte lägga upp en ny header jag gjorde i går men vad tycker ni om den? ville ha något liiite somrigt i alla fall, så byter jag sen när sommaren är slut kanske:)

 

Ovido - Quiz & Flashcards